Kotiseutuyhdistys järjestää valokuvakilpailun

23.3.2023

Millainen on Sinun Pyhärantasi. Kuvaa se ja lähetä meille. Talvella, keväällä, kesällä ja syksyllä. Samat maisemat näyttävät erilaiset kasvonsa. Osallistu kilpailuun.

Pyhärannasta löytyy paljon kuvattavaa niin näin talvella, keväällä, kesällä kuin syksylläkin.

Kotiseutuyhdistys järjestää kaikille avoimen valokuvauskilpailun. Aiheena on Pyhäranta. Ole luova, ideoi ja näytä kuvillasi, millaisena koet Pyhärannan ja pyhärantalaiset. Kohteena voivat olla luonnon monimuotoiset kasvot. Kiinnostavia ovat myös ihmisetm harrastukset, rakennukset jne. Mitä ikinä keksitkin.

Kuvausaikaa on lokakuun loppuun asti.

Kisaan lähetettyjä kuvia julkaistaan ilman erillistä korvausta kotiseutuyhdistyksen nettisivuilla ja Facebookissa.

Muistathan, että kotirauhan piirissä kuvatuilta henkilöiltä on oltava lupa kuvan lähettämiseen ja julkaisuun. Erityisen tärkeää tämä on silloin, kun kuvassa on tunnistettavissa lapsia.

Sama kuvaaja voi osallistua kisaan enintään viidellä kuvalla.

Kuvat tulee lähettää 31.10.2023 mennessä osoitteella pyharannan.kotiseutuyhdistys@gmail.com.

Lisätietoja voi kysellä Mirja Kauppila-Laine osoitteesta mirja.kauppilalaine@gmail.com

Kuvan mukaan liitetään kuvaajan nimi, yhteystiedot, kuvausaika, kuvauspaikka ja mahdollinen tarina otoksen takana

Kuvista raati valitsee voittajat ja heille on luvassa palkinto.

Säännöt:

Kilpailu on kaikille avoin. Kilpailuun kuvat tulee lähettää lokakuun 2023 loppuun mennessä.

Kuvien pitää olla osallistujan itsensä ottamia ja aiemmin julkaisemattomia.

Aihe on Pyhäranta. Aiheen käsittely on vapaa. Kuvaaja voi rajata kuviaan, hän voi säätää sävyjä, valoisuutta ja terävyyttä mutta kuvien varsinainen manipulointi on kielletty. Kuvaan ei saa teknisesti liittää siihen kuulumattomia elementtejä.

Kuvat lähettämällä kuvaaja hyväksyy, että Pyhärannan kotiseutuyhdistyksellä on oikeus korvauksetta käyttää kuvia sisällöissään kotisivuilla, facebookissa ja mahdollisissa julkaisuissa tai näyttelyissä.

Kotiseutuyhdistyksellä ei ole oikeutta luovuttaa kuvia kolmannelle osapuolelle.

Kilpailuun osallistuvien kuvien tekijänoikeudet säilyvät kuvaajalla.

Kuvaajan tulee huolehtia siitä, että kuvassa esiintyviltä on suostumus sääntöjen mukaiseen julkaisemiseen.

Kuvat eivät saa olla hyvän maun vastaisia.

Kotiseutuyhdistys ei saa ilman kuvaajan lupaa muokata kuvan sisältöä tai rajausta.

Palkintoraadin ratkaisusta ei voi valittaa.