Videot

Suomi 100

Helinin torpalla järjestettiin Suomi 100 -juhlavuoden tapahtuma 30.7.2017.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Kauppoja ja koulunkäyntiä Pyhärannassa

Pyhärannan Kotiseutuyhdistyksen v. 2001 käynnistämän videohankkeen tuloksena ovat nämä n. 50-minuuttiset alunperin DVD:llä julkaistut videot, jotka kertovat Pyhärannassa olleista kymmenistä kauppaliikkeistä sekä koulunkäynnistä Pyhärannassa eri aikoina.

Alkuperäinen aineisto on VHS-kaseteilla videon tilaajan Pyhärannan Kotiseutuyhdistyksen hallussa.