Nyt maalataan talkoilla Helinin torppaan uutta pintaa, talkoot heinäkuussa

31.5.2023

Jos pensseli pysyy kädessäsi, sinunkin apuasi tarvitaan. Lähde mukaan talkoisiin.

Viime kesänä keitettiin punamultaa liki sata litraa. Helinin torppa kaipaa kovasti ehostusta. Museoisäntä Jukka Alhoranta on ahkeroinut torpalla ja uusinut paikoin pahasti lahonnutta laudoitusta.

Nyt kaivataan aktiivista porukkaa maalaustalkoisiin vetämään torpalle uutta pintaa. Maalaustalkoot järjestetään maanantaina 3.7. klo 9.00 alkaen.

Urakka on sen verran iso, että tiistai 4.7. on myös varattu punamullan maalaamiseen. Tulethan mukaan talkoisiin ja ota oma pensseli mukaan.

Jotta tiedetään varata riittävästi suteja ja kaffetta, ilmoitathan tulostasi varapuheenjohtaja Seppo Punnalle 040 056 5039.

Pyhärannan kotiseutuyhdistyksen kesästä on tulossa taas mielenkiintoinen. Seuraa tiedottamista Facebookissa, kotisivuilla netissä sekä UutisAnkkurissa.